Αναζητώντας χρόνο για γυμναστική και σωστή διατροφή

«…Από Δευτέρα θα ξεκινήσω διατροφή…», «…. από την επόμενη βδομάδα θα πάω γυμναστήριο…», «…από αύριο βάζω Φερμουάρ στο στόμα για κάθε junk λιχουδιά που δεσπόζει στις βιτρίνες των 24ωρων σαντουιτσάδικων…»

Πολλές και ουκ ολίγες φορές βάλαμε αυτούς τους στόχους, ουδεμία τους εφήρμοσε, όχι τόσο γιατί η αδυναμία μας στην μπουγάτσα και στο σουβλάκι μας λύγισε, αλλά γιατί ο διαθέσιμος χρόνος για γυμναστική και οι ώρες που απαιτούνται για μαγείρεμα και προσεκτική επιλογή τροφών στο σούπερ, λιγοστεύουν.

Ψάχνοντας όλο το περσινό έτος να βρώ ένα τρόπο να τα κάνω όλα μαζί, κατέληξα να βρίσκω προγράμματα γυμναστικής που διαρκούν λίγα λεπτά κάθε μέρα, μαζι με μικρά μυστικά από διατροφολόγους που δεν στερούν αγαπημένα εδέσματα όπως είναι το σουβλάκι ή οι πατάτες!

Καθιέρωσα λοιπόν δέκα λεπτά από την ημέρα μου για γυμναστική και ακολούθησα κάποιους βασικούς κανόνες. Ο συνδυασμός των δύο ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικός, οπότε και τον συστήνω ανεπιφύλακτα!

Γυμναστική για δέκα λεπτά την ημέρα

Όταν έχεις να γυμναστείς για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι δύσκολο να μπεις κατευθείαν στα βαθιά. Το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, ωθεί σε καύση του λίπους και ενδυναμώνει τον οργανισμό. Είναι διαθέσιμο στο YouTube  και έχει διαφορετικές ασκήσεις για κάθε μέρα. Κάτω από το βίντεο έχει το link για να δείτε πιο σύνολο ασκήσεων πρέπει να κάνετε κάθε μέρα.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι δύο βαράκια. Με το πέρασμα του χρόνου η αντοχή σας θα έχει αυξηθεί και θα μπορείτε ανάλογα με τον χρόνο σας να κάνετε δύο ή τρία σετ ασκήσεων κάθε μέρα!

Για όσες λατρεύουν τις πιλάτες και θέλουν να μηδενίζουν την πιθανότητα μικροτραυματισμών, μπορούν να κάνουν το παρακάτω πρόγραμμα το οποίο είναι εξίσου αποτελεσματικό!

Ο επτάλογος της σωστής διατροφής για απώλεια βάρους:

  1. Φάε το σουβλάκι σου και απόλαυσέ το! Απλά φρόντισε να το φας νωρίς και όχι μετά τις 22.00 και παράγγειλέ το με αλάδωτη πίτα και χωρίς πατάτες!
  2. Μην παραλείψεις το πρωινό! Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η καλύτερη ώρα για να φας είναι μόλις ξυπνήσεις ή το πολύ μισή ώρα μετά. Τα δημητριακά είναι πάντοτε must και ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.
  3. Πιές νερό. Πολύ νερό! Αρκετά ποτήρια την ημέρα!
  4. Αν οι τηγανητές πατάτες γυρίζουν συνεχώς στο κεφάλι σου, φάτες! Αρκεί να τις καταναλώσεις με λίγη σαλάτα και με μέτρο. Τι σημαίνει αυτό; Ε, μην είναι και το συνοδευτικό σου κάθε μέρα! Μην κόβεις τελείως ταλιπαρά, απλά περιόρισέ τα.
  5. Κατανάλωσε τροφέςλιποδιαλύτες όπως μπρόκολο, κεφίρ αβοκάντο, δαμάσκηνα, κόκκινα μήλα, βρώμη, αμύγδαλα
  6. Πρόσθεσε στην διατροφή σου ποιοτικές πηγές πρωτεϊνης. Σκέψου μόνο ότι τα 115 γραμμάρια μοσχαρίσιου κρέατος (ψαχνό) έχουν μόνο 200 θερμίδες.
  7. Αν πεινάς συνεχώς έχε πάντοτε μαζί σου υγιεινά σνακ όπως μπάρες δημητριακών. Τα μικρά και συχνά γεύματα κόβουν την πείνα και βοηθούν τον μεταβολισμό σου να αυξήσει τις καύσεις.

*Προσωπικό άρθρο, δημοσιεύθηκε πρώτη φορά για το περιοδικό post4life.gr,στήλη:Άσκηση Διατροφή Ευεξία 17.02.2015

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s