«Θα ήθελες το παιδί σου να είναι αδερφή;»

«…Μωρή να πείς το πρώτο σου παιδί και να ναι κι αδερφή…» Την λέξη «μωρή» την είπα πρώτη φορά όταν ήμουν 6 χρονών σε μια συμμαθήτριά μου που με πείραζε την ώρα του διαλείμματος. Όταν μου έδωσε αυτήν την απάντηση, για κάποιο λόγο νευρίασα ακόμη περισσότερο. Αρχικά γιατί δεν είχα να πω κι εγώ μια πρόταση που να κάνει ρήμα, αφετέρου γιατί το «αδερφή» μου φαινόταν πολύ κακός χαρακτηρισμός για το παιδί που δεν είχα μπει καν στην διαδικασία να σκεφτώ ότι θα αποκτήσω με κάποιον κάποτε.

Η λέξη «αδερφή», μεγαλώνοντας απέκτησε συνώνυμα, και επαναλαμβανόταν σε αναρίθμητα ανέκδοτα για τους ανθρώπους που δεν τιμούν τα στερεότυπα συμπεριφοράς του φύλου τους και υιοθετούν αυτά του αντίθετου φύλου.

Τα ανέκδοτα έγιναν καυστικό χιούμορ, το καυστικό χιούμορ έγινε rage οργής προς απόδειξην αρρενωπότητας και η οργή φιλοσοφική συζήτηση περί κανονικότητας και αποκλίνουσας συμπεριφοράς, καταστάσεις που θα συνοψίσω σε ένα ποτ πουρί φρασεολογίας όπως:

«…Δεν με ενοχλούν οι πούστηδες αρκεί να μην μου την πέφτουν…»,

«… Όλες οι λεσβίες έχουν πρόβλημα με τους μπαμπάδες τους γι αυτό δεν τους αρέσουν οι άντρες…»,

«…Πάμε μια βόλτα στην Συγγρού να γελάσουμε με τα τραβέλια που κάνουν πεζοδρόμιο…»,

«…Αυτοί το φέρανε το AIDS με τις ανωμαλίες τους…»,

«… Στη φύση δεν υπάρχει ομοφυλοφιλία άρα είναι ανωμαλία…»

«…Σύμφωνα με έρευνα ένα χρωμόσωμα μπορεί να οδηγήσει το παιδί να υιοθετήσει ομοφυλοφιλική συμπεριφορά…»

και τέλος στο αγαπημένο μου «…Κανείς δεν θέλει το παιδί του να του βγει ομοφυλόφιλο…»

Θα ξεκινήσω με μια συνοπτική απάντηση για τα πρώτα:

  • Δεν σου την πέφτουν οι «πούστηδες» κι αν το κάνουν που δεν το νομίζω, πανικοβάλλεσαι επειδή είσαι ομοφοβικός.
  • Δεν έχουν οι λεσβίες πρόβλημα με τους μπαμπάδες τους απλά τους αρέσουν τα κορίτσια, είναι τόσο απλό.
  • Αν νιώθεις την ανάγκη να σταθείς στην γωνία για να κοροϊδέψεις έναν άνθρωπο τότε μάλλον εσύ έχεις «το πρόβλημα» το οποίο χρήζει περίθαλψης.
  • Το AIDS δεν το δημιούργησαν ούτε το έφεραν οι ομοφυλόφιλοι κι η διατύπωση αυτή, είναι απλά ένα κατάλοιπο της ομοφοβικής προπαγάνδας της δεκαετίας του 80.( για του λόγου το αληθές μπορείς να το ρωτήσεις έναν γιατρό).
  • Στην φύση υπάρχει η ομοφυλοφιλία σε όλα τα είδη με χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα είδος σαλαμάνδρας που έχει μόνο θυληκά τα οποία μάλιστα έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε να αναπαράγονται.
  • Η θεωρία αυτή με το χρωμόσωμα έχει καταρριφθεί από την σύγχρονη επιστήμη γιατί εφαρμοζόταν σε ασθενείς που έπασχαν από τον ιό του AIDS με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αλλοιώσεις τις οποίες τα υποκείμενα δεν είχαν πριν την νόσο.

Καί τέλος, θέλω το παιδί  μου να βγει ομοφυλόφιλο; 

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ και ξέρεις γιατί;

Γιατί δεν θέλω να μεγαλώνει δίπλα δίπλα με μισανθρώπους που ασχολούνται με την σεξουαλική του ζωή και τρέφουν ρατσιστικά συναισθήματα επειδή χρειάζονται κάποιον να μισούν για να αντέξουν την ανούσια ζωή τους.

Δεν θέλω το παιδί μου να πληγώνεται και να κλείνεται στον εαυτό επειδή κάθε μέρα το προσβάλλουν στο σχολείο.

Δεν θέλω το παιδί μου να κρύβεται σε μαγαζιά με τους συντρόφους του γιατί η κοινωνία δεν μπορεί να το αντέξει όταν η αγάπη ή ένα τρυφερό φιλί συμβαίνει ανάμεσα σε άτομα του ίδιου φύλου.

Δεν θέλω να μην μπορεί το παιδί μου να κάνει οικογένεια επειδή εσείς αποφασίσατε ότι ο γάμος ανάμεσα σε άτομα του ίδιου φύλου είναι διαφθορά, ούτε θέλω να χρειάζεται να φύγει σε μια άλλη χώρα για βρει η σχέση του επίσημη αναγνώριση και η ζωή του γαλήνη.

Αν ακόμη όμως σ’ αυτόν τον οπισθοδρομικό κόσμο που φτιάξατε, το παιδί μου είναι ομοφυλόφιλο, θα φροντίσω η δική σας αρρώστια να μην το αγγίξει, θα το προστατέψω, θα του τονίσω πως πρέπει να είναι περήφανο για τον εαυτό του και θα του δώσω να καταλάβει ότι η σεξουαλικότητα είναι καθαρά προσωπικό θέμα και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να του την κατευθύνει, ούτε χρειάζεται να κάνει ειδικές ομιλίες σε φίλους και γνωστούς για να το ανακοινώσει πόσο μάλλον στην ίδια του την μάνα! Κι όπως εσείς λέτε ανοιχτά την γνώμη σας γιατί «Δημοκρατία έχουμε» έτσι λοιπόν θα λέω ανοιχτά κι εγώ την δική μου ξεκινώντας από τώρα:

Δεν είμαι ομοφυλόφιλη, είμαι στρέιτ, στρέιτ όσο δεν πάει. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου να μην κρατιέμαι χέρι χέρι με τον άνθρωπο που αγαπώ, δεν μπορώ να μην του δίνω ένα πεταχτό φιλί όταν είμαστε για φαγητό, ούτε να μην τον αγκαλιάζω με τρυφερότητα όταν παίζει ένα τραγούδι που μου αρέσει. Κι όλα αυτά έχω το δικαίωμα να τα ζω επειδή είχα την τύχη να υπάρχω σε μια εποχή όπου η ισότητα είναι κατοχυρωμένη. Η γιαγιά μου δεν μπορεί να πει  το ίδιο ούτε όμως και η μητέρα μου.

Γι’ αυτό δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι υπάρχουν άνθρωποι που αυτοπεριορίζονται και στερούνται όλες αυτές τις μικρές στιγμές που κάνουν την διαφορά στην καθημερινότητα. Δεν θέλω να συμβαίνει αυτό. Δεν μου αρέσει, και κυρίως δεν θέλω αυτό το πράγμα να συμβεί στο παιδί μου.Κι αν εμένα με πειράζει τόσο πολύ, που δεν είμαι ανάμεσα στους ανθρώπους που βιώνουν αυτήν την εξωφρενική μυστικοπάθεια την οποία επιβάλλει η κοινωνία, σκέφτομαι πόσο πλήττει τους ίδιους κι όσο το σκέφτομαι νευριάζω ακόμη περισσότερο.

Ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που διαφωνούν και ξέρω ότι πολλοί εκνευρίζονται με αυτά που διαβάζουν. Αλλά δεν το δέχομαι γιατί η άποψή τους διαιωνίζει απαρχαιωμένα στερεότυπα, κι αυτά τα στερεότυπα στερούν το δικαίωμα κάποιων ανθρώπων να επιλέγουν σύμφωνα με αυτό που τους λέει το μέσα τους, κι αυτό αγαπητέ δεν είναι δημοκρατία, είναι Χούντα στην σεξουαλικότητα και στην έκφραση.

Το «μου χαλά την αισθητική μου» δεν είναι επιχείρημα. Κι εμένα μου χαλά την αισθητική ο άνθρωπος που θα κάτσει δίπλα μου στο λεωφορείο και δεν θα έχει κάνει μπάνιο γιατί βαρέθηκε, αλλά δεν συμβαίνει κάτι γι αυτό. Ξέρεις γιατί;Γιατί δεν επηρεάζει άμεσα την ελευθερία της ύπαρξής μου. Ούτε οι ομοφυλόφιλοι επηρεάζουν την δική σου. Εσύ όμως το κάνεις… Εσύ κι ο κάθε εσύ που ασκείς λεκτική ή σωματική βία, ή που το παίζεις ελευθεριακός αλλά δεν θες να έχεις πολλά πάρε δώσε γιατί «…δεν ταιριάζετε…».

Σε ενοχλούν οι ομοφυλόφιλοι; Κι εμένα με ενοχλείς εσύ…Γιατί οι ιδέες σου είναι ρατσιστικές και δεν μου αρέσουν τα κομπλεξικά άτομα…Γιάτι το μοτίβο συμπεριφοράς που έχεις εσύ για να μην το πω χούι, το έχουν οι μισογύνιδες, οι ρατσιστές, οι θρησκόληπτοι και όλοι όσοι χρειάζονται έναν αυστηρό και περιορισμένο τρόπο ζωής επειδή δεν μπορούν να διαχειριστούν όσα προσφέρει η ελευθερία…

yours sincerely,

μια μάνα από το μέλλον…

 

Σχολιάστε

