Οι μικρές κακές συνήθειες που επηρεάζουν την διάθεση και την υγεία σου

Κατά την διάρκεια της ζωής σου μπορεί να νιώθεις έντονο στρες και να βιώνεις ένα εκνευρισμό που διαρκεί μεγάλες περιόδους. Αυτά είναι συμπτώματα φυσιολογικά σε μια ζωή που οι υποχρεώσεις είναι συνεχώς αυξανόμενες, η κακή σου διάθεση όμως, μπορεί να γίνεται ακόμη χειρότερη αν συνηθίζεις να κάνεις κάτι από τα παρακάτω:

Περπατάς και καμπουριάζεις κοιτάζοντας προς τα κάτω

Το πώς νιώθουμε μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που περπατάμε αλλά και το αντίστροφο, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry .

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, όταν ζητήθηκε από τα άτομα να περπατούν κυρτωμένοι κάνοντας ελάχιστες κινήσεις, βίωναν χειρότερες διαθέσεις από εκείνους που είχαν περισσότερη ένταση στα βήματά τους. Μάλιστα, οι συμμετέχοντες που περπατούσαν κυρτωμένα είχαν την τάση να φέρνουν στο μυαλό τους περισσότερο τα αρνητικά πράγματα παρά τα θετικά. Απόκτησε ίσια στάση και σήκωσε το κεφάλι για να αποκτήσεις καλύτερη διάθεση!

Βγάζεις τα πάντα φωτογραφία

Εμμονικέ του Instagram, δώσε προσοχή! H τακτική διακοπή της ροής των γεγονότων που βιώνεις για να βγάλεις φωτογραφίες αλλάζει τον τρόπο που θυμάσε αυτές τις στιγμές, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Psychological Science. Στη μελέτη, οι συμμετέχοντες έκαναν μια βόλτα στο μουσείο, παρατηρώντας ορισμένα αντικείμενα και να σταματούσαν κάθε τόσο για να βγάλουν φωτογραφίες.

Γι αυτούς ήταν πολύ πιο δύσκολο να θυμηθούν αντικείμενα που τους έδειξαν στην συνέχεια σε σχέση με την ομάδα συμμετεχόντων που δεν έβγαζαν φωτογραφίες.»Ο φακός είναι ένα πέπλο μπροστά στα μάτια σας και δεν συνειδητοποιείτε ότι είναι εκεί,» λέει ο Diedra L Clay, PsyD,αναπληρωτής καθηγητής συμβουλευτικής υγείας στο τμήμα ψυχολογίας του Πανεπιστήμιο Bastyr (Kenmore, Wash).Απόλαυσε την στιγμή μέσα από την δραστήρια συμμετοχή σου και περιόρισε τις φωτογραφίες. Ούτως ή άλλως, αυτό σε κάνει και ισχυρότερο διανοητικά σύμφωνα με τον Clay.

Αφήνεις κάποιον νταή στην ζωή σου να σου επιβληθεί

Ο εκφοβισμός δεν τελειώνει με το πέρασμα των μαθητικών χρόνων. Περίπου 54 εκατομμύρια εργαζόμενοι, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 35% των εργαζομένων των ΗΠΑ, βρίσκονται στο στόχαστρο ενός νταής σε κάποιο σημείο κατά την διάρκεια της σταδιοδρομία τους.

Στην Ελλάδα πάνω από το 60% των ανθρώπων έχουν γίνει μάρτυρες κακής συμπεριφοράς από κάποιον που θα μπορούσε να θεωρηθεί «νταής» στον χώρο εργασίας, απέναντι σε κάποιον συνάδελφο ή υπάλληλο. Το να επιτρέπεις αυτήν την συμπεριφορά και να μην υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου, σε κάνει να νιώθεις αδύναμος να πετύχεις αυτά που θέλεις. Πάρε την κατάσταση στα χέρια σου και δείξει την δύναμή σου.

Δεν ασκείσαι

Σκέψουν το εξής: Αν γίνεις πιο δραστήριος κάνοντας γυμναστική τρεις φορές την εβδομάδα, ο κίνδυνος να πάθεις κατάθλιψη μειώνεται κατά 19%, σύμφωνα με μια νέα μελέτη στο JAMA Psychiatry.

Αναβάλλεις συνέχεια

Πολλές φορές μπορει να αναβάλλεις κάποια εργασία ή υποχρέωση επειδή είναι βαρετή. Σταμάτα να την αποφεύγεις και ολοκλήρωσέ την επειδή το να την αφήνεις, σε κάνει να ανησυχείς και δημιουργείς στον εαυτό σου επιπλέον άγχος.

Είσαι σε μια τοξική σχέση

Μερικές φορές χρειάζεται χρόνος για να συνειδητοποιήσουμε ότι η κατάθλιψη και το άγχος μας προέρχεται από τις σχέσεις φιλικές ή ερωτικές που έχουν κάνει τον κύκλο τους, πρέπει να τις αφήσουμε, αλλά επιμένουμε να τις διατηρούμε.

 

Αν δεν μπορείς να φύγεις εύκολα από αυτές, ζήτα βοήθεια από κάποιον άνθρωπο που εμπιστεύεσαι για να σου δώσει την συμβουλή του και να σε βοηθήσει να αναγνωρίσεις τα σημάδια.

Τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς

Σταμάτα να τα παίρνεις όλα στα σοβαρά γιατί δημιουργείς στο εαυτό σου αρνητικά συναισθήματα.Αναζήτησε το χιούμορ κάθε μέρα. Μπορείς να παρακολουθήσεις μια αστεία τηλεοπτική εκπομπή,ή να περάσεις χρόνο με τους φίλους σου.

Δεν κοιμάσε όσο πρέπει

«Ο ύπνος επηρεάζει τα πάντα», λέει ο Diedra L Clay, PsyD,»συναισθηματικές και νοητικές ικανότητες, αλλά και τις λειτουργίες του σώματός μας.

 

Ο ύπνος είναι μια μέθοδος αναζωογόνησης και ο οργανισμός την χρειάζεται για να απολαύσει ευεξία και καλή διάθεση. Κοιμήσου περισσότερο!

Δεν μένεις ποτέ μόνος

Αν έχεις παιδιά, πολύωρη εργασία,και άλλες δραστηριότητες, δεν μπορείς να βρεις μια στιγμή που να είσαι μόνος σου.Όσο αδύνατον κι αν φαίνεται βρες 10 λεπτά με μισή ώρα από την ημέρα σου που θα είσαι μόνος σου με τον εαυτό σου.

Δεν συζητάς για όσα σε απασχολούν πρόσωπο με πρόσωπο

Σταμάτα να χρησιμοποιείς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσεις με τους φίλους σου. Η επαφή με τους άλλους ανθρώπους είναι απαραίτητη για να νιώθεις καλά. Επιδίωξε περισσότερες τετ-α-τετ συναντήσεις.

Δεν μπορείς χωρίς το κινητό

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ήσουν χωρίς το κινητό σου στο χέρι; Δεν μπορείς να θυμηθείς; Αυτό δεν είναι καλό σημάδι. Με τόσες συσκευές γύρω μας, ο οργανισμός αποσυντονίζεται και βιώνει μια κατάσταση άγχους.

 

Η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη με το κινητό τηλέφωνο που τείνει να γίνεται προέκταση του χεριού. Αν θέλεις ηρεμία βρες αρκετό χρόνο κατά την διάρκεια της ημέρας σου που το κινητό και συ θα έχετε αποστάσεις.

Κάνεις πολλά πράγματα μαζί

Είναι κάτι που κάνουμε όλοι! Παράδειγμα: Τρώμε, ενώ ρίχνουμε μια ματιά στο Facebook, και ταυτόχρονα βλέπουμε και τηλεόραση. Σύμφωνα με νέα έρευνα, κάνοντας πολλά πράγματα μαζί και αδιαφορώντας για το τι συμβαίνει γύρω μας, δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s