Η ερωτική σχέση μέσα από μια χορογραφία

Ο Rogerio Silva σκηνοθετεί και βιντεοσκοπεί μια ερωτική χορογραφία που αντικατοπτρίζει την πορεία μιας σχέσης, από το διστακτικό και κρυφά ενθουσιώδες ξεκίνημά της, μέχρι την ένταση που βιώνουν δύο ερωτευμένοι όταν αποκαλύπτονται και αφήνονται στην ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων τους.

Ο έρωτας χρειάζεται δύο οντότητες για να καρποφορίσει που δρουν η κάθε μια με το δικό της τρόπο… Ο δεσμός που τις κρατά όμως, εναρμονίζει την ύπαρξη και την δράση τους, τις φέρνει κοντά, και εντέλει τις ωθεί να λειτουργούν σαν ΕΝΑ.

Στην χορογραφία το ένα σώμα συμπληρώνει το άλλο με μια αλληλουχία εναρμονισμένων κινήσεων που η μία έρχεται να «κουμπώσει» την άλλη σαν μικροσκοπικά κομμάτια παζλ που αποκαλύπτουν κάτι ιδιαίτερο.

Η προσέγγιση των χορευτών και του ίδιου του χορογράφου δίνουν ένα όμορφο και ιδιαίτερα έντονο αποτέλεσμα που συνεπαίρνει.

Σκηνοθεσία, λήψη, επιμέλεια: Rogerio Silva
Χορογραφία: Carmine De Amicis και Harriet Waghorn
Μουσική: Alaskan Tapes «Then Suddenly, Everything Changed»

Ο ίδιος ο Rogerio Silva σχολιάζει:

» Το EDIFICE, αφορά τις σχέσεις οι οποίες δομούνται λίγο πολύ όπως ακριβώς ένα σπίτι. Μεμονωμένες μορφές λυγίζουν, ρέουν και συνδέονται με στόχο την δημιουργία ενός εννιαίου συνόλου. Ενός οικοδομήματος που στεγάζει και θρέφει οσους βρίσκονται μέσα του….

Οι Carmine και Harriet υποβλήθηκαν στην διαδικασία να εξερευνήσουν μια υβριδική προσέγγιση των Latin χορών και του Ελεύθερου χορικού αυτοσχεδιασμού… Στόχος ήταν να βρεθούν μηχανισμοί και χαρακτηριστικά για να δημιουργηθεί ένας μοναδικός διάλογος με το σώμα, ξεκινώντας αρχικά με τους συνδετικούς δεσμούς των δύο αυτών ειδών χορού.

Μαζί ανέπτυξαν μια υβριδική «συνεργατική γλώσσα»  που όρισε την χορογραφική διαδικασία, η οποία είχε στόχο να διερευνήσει θέματα όπως τα θολά διαπερατά όρια, η εσωτερίκευση και η εξωτερίκευση, η διαίσθηση και η ανάπτυξη.

Παρακολουθώντας τις πρόβες, με συνεπείρε ο αυθεντικός χαρακτήρας της κίνησης και ο τρόπος με τον οποίο οι Carmine και Harriet υποστήριξαν ο ένας τον άλλον καθ’ όλη την διάρκεια. Δεν υπήρχαν οι ρόλοι των φύλων και μου άρεσε το γεγονός ότι μπορούσαν να τους αντιστρέψουν χωρίς να «χαλάσει» κάτι.

Προσέγγισα  την λήψη έχοντας αυτό κατά νου και προσπάθησα να συλλάβω το δρώμενο με τρόπο που δείχνει εξίσου τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες»

Απολαύστε την χορογραφία:

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s